A-England Dragon

Lite sent omsider kom jag mig ändå för att köpa det här lacket. Jag var tveksam rätt länge eftersom holoeffekten inte är så stark, men det är ändå en så fin färg så jag slog till på den här och St George när jag ändå beställde La Femme Unica från Ninja Polish. (Så det blev tre gröna hololack i den beställningen…) Det här är verkligen en väldigt fin färg, så jag är glad över att jag fick hem det. Holot är som sagt väldigt diskret, det syns bara i starkt solljus, men det ger lite extra djup i lacket. Jag har nog inget annat lack i den här trevliga lite gulgröna, mättade färgen.

Det var rätt tjockt att applicera, men det var ändå ganska kontrollerbart. Två relativt tjocka lager täckte utmärkt. Det var svårt att göra annat än tjocka lager och det gick inte att pilla runt för mycket med det utan att det blev kala fläckar.

Dekalerna är från Kiss och köpta nere på stan. Måste nog köpa ett par backuper av de här, de är jättefina!

Publicerat på augusti 19, 2012, i A-England, Dekaler, Holografiska/prismatiska lack, Naglar i grönt. Bokmärk permalänken. 5 kommentarer.

  1. Vilket fint lack, nageldekoren var riktigt söt den med!

    Gilla

  2. Dragon är superfint, och dekalerna passar perfekt till lacket!

    Gilla

  3. Ja, det är en underbar grön färg! Och fina dekaler, som sagt, ska köpa fler likadana… 🙂

    Gilla

  4. Fint, extra fint med dekalerna! Jag är sugen på detta även om holoeffekten är i lugnaste laget, färgen är ju så fin!

    Gilla

    • Ja, jag var som sagt lite tveksam just eftersom att holoeffekten är så diskret, men om man istället ser det som ett vackert grönt lack med lite holo som extra krydda så är det ju superfint! Och jag älskar verkligen färgen!

      Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.