Nubar Violet och Petunia Sparkle

Två dagar. Så länge klarade jag av att ha romantiskt blommiga naglar… 😉 Idag fick jag akut gullighetsöverskott och eftersom jag dessutom precis har fått hem mitt senaste paket från Nailmail så smäckte jag på Nubar Violet Sparkle (det lila) och Petunia Sparkle (det rosa) över det blommiga. (Jag ville skona naglarna från mer remover, men jag vågar knappt tänka på hur många lager jag har på naglarna…) Det är hysteriskt glittrigt och jag känner mig lite som en vandrande julgranskula – på ett bra sätt! Hysteriskt glitter gör mig glad! Lacket var helt ok att handskas med, det täckte på två lager och var lite sådär småklumpigt som glitterlack gärna är. Det var lite matt när det torkade, men det fixades av ett par lager överlack.

Publicerat på maj 25, 2010, i Nubar. Bokmärk permalänken. 7 kommentarer.

  1. Fick också hem Petunia och Violet från Nailmail – båda är så vackra. Petunia känns dock mest unik, ska bli spännande att testa dem.

    Gilla

    • Jag gillar dem faktiskt särskilt i kombination! Petunia är lite för rosa för min smak ensamt, men eftersom Violet har glitter i samma färg blir de väldigt fina i kombination!

      Gilla

  2. mycket snyggt måste jag säga!!!!

    Gilla

  3. Det här lacket påminner om det jag gav tll tjejernas kompis på hennes 7-årsdag. 😉 Hon önskade sig en sak. Nagellack. En blivande nagelkonstnär, kanske. 🙂

    Gilla

  4. Jag älskar Petunia! Violet tycker jag känns mer som vilket lack som helst med gliter, men Petunia är en showstopper!

    Gilla

  1. Ping: Regnbågsglitternaglar | Nageldraken

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.