Blommor

Ok, normalt sett är gulligt och flickigt inte riktigt min stil, men man måste ju få variera sig. Jag är lite nöjd med den här manikyren, trots att den är en aning övergullig. Återigen är det nagelfolie, den här gången över Depends vita nr 31.

Publicerat på maj 23, 2010, i Depend, Nagelfolie. Bokmärk permalänken. 9 kommentarer.

  1. Ojojoj, de var fina! jättefina. Avis!

    Gilla

    • Tackar, men har inte du redan haft dem på tårna någon gång? Fast över orange eller korallfärgat lack om jag inte minns fel. De bara syns mycket tydligare över vitt.

      Gilla

  2. Man blir full med midsommarkänsla av de där naglarna! 🙂

    Gilla

  3. jag gillar det!!!mycket snyggt!!Om du är intresserad så har jag en liten tävling på min blogg om två mini lack och ett remover,om inte så få du ha en bra kväll!!!=)

    Gilla

  4. Helt bedårande! Jag tänker på mormors gamla tapeter och broderade kuddar!

    Gilla

  5. Var har du köpt denna folien?

    Gilla

  1. Ping: Nail Art Sunday: OPI Taupe-Less Beach | Nageldraken

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.